Polityka zwrotów i reklamacji

Towar nabyty w sklepie internetowym North Shop można zwrócić odstępując od umowy w ciągu 14 dni od doręczenia towaru, a następnie odsyłając otrzymany towar w terminie 14 dni od daty odstąpienia. Zakupiony towar, który będzie zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, musi być w nienagannym stanie wizualnym, musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami, z którymi został przysłany. Zwrotowi nie podlegają produkty szyte na miarę, modyfikowane lub wykonane na specjalne zamówienie Klienta oraz karty podarunkowe.

1. Odstąpienie od umowy i zwroty

  • Aby odstąpić od umowy, prosimy o przesłanie na adres mailowy: northecommerce0@gmail.com  informacji o odstąpieniu od umowy (ze wskazaniem numeru zamówienia i wskazaniem którego z produktów odstąpienie dotyczy) w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
  • Po odstąpieniu od umowy, prosimy o wypełnienie odręcznie formularza zwrotu i przesłanie go wraz z dowodem zakupu oraz zwracanym towarem na własny koszt na adres: North eCommerce sp. z o.o., ul. 20 października 79, 62-035 Kórnik, w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot należności obejmuje wartość towaru oraz koszty skorzystania z najtańszego środka transportu przewidzianego w ofercie.
  • Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.
  • Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.

2. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z opisem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o postępowanie według poniższych zaleceń:

Prosimy o mailowe zgłoszenie reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: northecommerce0@gmail.com oraz odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu – North eCommerce sp. z o.o., ul. 20 października 79, 62-035 Kórnik. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji.

  • Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
  • W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, towar zostanie odesłany w ciągu 7 dni wraz z uzasadnieniem odmownej decyzji
Scroll to Top